Tvrtka Navela postavila je projektnom timu jasan zadatak. Nakon 25 godina uspješnog poslovanja distribucije globalno poznatih brandova brodskih motora i brodske opreme, poslovne aktivnosti i skladišno poslovanje trebalo je objediniti u poslovni centar. Moderan, ravnih linija, prepoznatljivog identiteta s efikasno posloženim, ali ne limitirajućim internim i vanjskim linijama komunikacije. Novi poslovni centar Navele smješten je na pravilnoj pravokutnoj parceli u industrijskoj zoni u Puli, brzo i lako dostupnoj kako iz centra grada tako i s autoceste i obližnjeg aerodroma.
Anonimnost parcele na rubu grada potvrđuje i to da se nalazi na raskrižju sekundarnih prometnica te ispod dalekovoda. Pristup parceli osiguran je sa sjeverne strane, s javne prometnice. Kolna komunikacija unutar parcele riješena je internom prometnom površinom uz njenu istočnu granicu. Tema industrijskog objekta u industrijskoj zoni reinterpretirana je kroz koncept manjih arhetipskih volumena. Projekt poprima trodimenzionalnu formu kroz sklop pet osnovnih volumena, čiji prostorni odnosi i konstantne promjene perspektive stvaraju niz dinamičnih vizura uzduž oplošja objekta. Ritmičnim nizanjem crnih volumena duž perimetra parcele stvorena je cjelina s jasnom granicom između unutarnjeg i vanjskog prostora, što je omogućilo usitnjavanje mjerila i stvaranje prostornog odnosa mjerila korisnika i mjerila industrijskog objekta.